Evaluatie Testimonials Marketing 2014-2015


Beste studenten, Wij zouden het ten sterkste appreciƫren indien u uw feedback zou geven inzake de testimonials in het kader van de vakken "Marketing" en "Strategische Marketing". Uw feedback zal gebruikt worden om toekomstige gastlezingen bij te sturen en te verbeteren.
There are 14 questions in this survey.
  A note on privacy
This survey is anonymous.
The record kept of your survey responses does not contain any identifying information about you unless a specific question in the survey has asked for this. If you have responded to a survey that used an identifying token to allow you to access the survey, you can rest assured that the identifying token is not kept with your responses. It is managed in a separate database, and will only be updated to indicate that you have (or haven't) completed this survey. There is no way of matching identification tokens with survey responses in this survey.
 




1. Thierry Geerts (Google) : "Make the web work for you"
  Heel tevreden Tevreden Licht tevreden Neutraal Licht ontevreden Ontevreden Heel ontevreden
Presentatiestijl
Taal
Structuur
Het gebruik van "real-life" voorbeelden
2. Wat zijn, volgens u, de sterkten van deze gastlezing?

3. Wat zijn, volgens u, mogelijke verbeterpunten?

4. Inge Gondwe-Knapen (Close The Gap): "The value of storytelling in making real changes"
  Heel tevreden Tevreden Licht tevreden Neutraal Licht ontevreden Ontevreden Heel ontevreden
Presentatiestijl
Taal
Structuur
Het gebruik van "real-life" voorbeelden
5. Wat zijn, volgens u, de sterkten van deze gastlezing?

6. Wat zijn, volgens u, mogelijke verbeterpunten?

7. Anouk Lagae (Duvel Moortgat): "Authenticity and integrity, no marketing bullshit please"
  Heel tevreden Tevreden Licht tevreden Neutraal Licht ontevreden Ontevreden Heel ontevreden
Presentatiestijl
Taal
Structuur
het gebruik van "real-life" voorbeelden
8. Wat zijn, volgens u, de mogelijke sterkten van deze gastlezing?

9. Wat zijn, volgens u, mogelijke verbeterpunten?

10. Koen De Vos & Nisrine Labcir (MasterCard): "Marketing 4.0: Driving MasterCard's business and brand through insights."
  Heel tevreden Tevreden Licht tevreden Neutraal Licht ontevreden Ontevreden Heel ontevreden
Presentatiestijl
Taal
Structuur
Het gebruik van "real-life" voorbeelden
11. Wat zijn, volgens u, mogelijke sterkten van deze gastlezing?

12. Wat zijn, volgens u, mogelijke verbeterpunten?

16. Heeft u nog andere, algemene opmerkingen inzake de gegeven gastlezingen?

17. Welke andere topics raadt u eventueel aan voor toekomstige gastlezingen, gerelateerd aan (strategische) marketing?

Deze enquête werd gemaakt met LimeSurvey 2.00 dat ter beschikking gesteld wordt
van onderzoekers en studenten van de Vrije Universiteit Brussel.