Vragenlijst participanten case study


Beste CLIL-leerkracht,

 

  Bedankt dat u de tijd neemt om deze vragenlijst in te vullen! Hiermee helpt u ons aan waardevolle informatie over de ervaringen van CLIL-leerkrachten in de Belgische context. Vanuit de vakgroepTaalkunde aan de Vrije Universiteit Brussel is er een grote interesse in meertalig onderwijs. Meer inzicht in jullie ervaringen en opvattingen kan ertoe bijdragen dat lerarenopleidingen in de toekomst beter kunnen inspelen op de eventuele noden binnen het CLIL-onderwijs.

De survey is onderverdeeld in 3 rubrieken. Het invullen van alle vragen duurt ongeveer 10 minuten.

Graag ontvang ik uw ingevulde vragenlijst tegen uiterlijk 10 juni.

Indien er problemen zijn met het openen of invullen van de survey kan u mij steeds contacteren: Eva De Mesmaeker, Vrije Universiteit Brussel, Interfacultair Departement Lerarenopleiding (IDLO), VakgroepTaalkunde. Pleinlaan 2, 1050 Brussel. Tel: 0486/15.22.97, evdemesm@vub.ac.be

 

Belangrijk om te weten: als je de vragenlijst wil stoppen om deze op een later tijdstip verder in te vullen, dan dien je de knop ‘hervat later’ aan te klikken. De survey is opgebouwd uit 4 rubrieken, het aanklikken van deze knop kan enkel op het einde van een rubriek. Wanneer u van deze optie gebruik maakt wordt gevraagd om een login en paswoord te creëren en een e-mail adres op te geven. Hoewel het programma standaard aangeeft dat het opgeven van een e-mail adres niet noodzakelijk is om de survey later opnieuw te kunnen hervatten, is dit wel nodig met de huidige instellingen van het programma. Wilt u de vragenlijst later hervatten, geef dan zeker uw e-mail adres op. Het programma creëert onmiddellijk een nieuwe link die verstuurd wordt naar het door jou opgegeven e-mail adres. Met je login en paswoord krijg je via deze link opnieuw toegang tot je vragenlijst.

 

 

 

 


Er zijn 15 vragen in deze enquête.

Deze enquête werd gemaakt met LimeSurvey 2.00 dat ter beschikking gesteld wordt
van onderzoekers en studenten van de Vrije Universiteit Brussel.