De invloed van de media op de perceptie over vlees en de vleesconsumptie


Mijn naam is Eline Hermans en ik zit in mijn laatste jaar Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Vrije Universiteit Brussel. Voor mijn masterproef doe ik onderzoek naar de invloed van de media op de perceptie over vlees en de vleesconsumptie bij de Belgische consumenten. Bent u 18 jaar of ouder en eet u vlees? Dan verzoek ik u vriendelijk om deze vragenlijst in te vullen. Deze neemt slechts een 10-tal minuten van uw tijd in beslag en is volledig anoniem. Tenslotte maakt u bij het invullen van deze vragenlijst ook kans op een bioscoopticket van Kinepolis.


Er zijn 32 vragen in deze enquête.
  Een opmerking over uw privacy
Deze enquête is anoniem.
De bewaarde gegevens bevatten geen identiteitsgegevens tenzij u deze bij een vraag hebt ingevuld. Indien u via een toegangscode deelneemt kunnen wij u verzekeren dat deze niet wordt bewaard in combinatie met uw respons maar wel is opgeslagen in een aparte tabel. De tabel met toegangscodes wordt gebruikt om na te kijken of een enquête reeds voor de betreffende toegangscode is ingevuld. Er is geen enkele manier om de codes te koppelen aan uw respons.
 

Deze enquête werd gemaakt met LimeSurvey 2.00 dat ter beschikking gesteld wordt
van onderzoekers en studenten van de Vrije Universiteit Brussel.