Marktonderzoek online reviews


Als masterstudente Bedrijfskunde (VUB) bestaat een deel van mijn opleiding uit het voeren van een onderzoek, waarover een masterproef wordt geschreven. In het kader van deze masterproef, onderzoek ik hoe afnemers beïnvloed worden door online reviews. Hierbij maak ik gebruik van een persoonlijk opgestelde enquête. Graag had ik u dan ook gevraagd om de volgende vragenlijst in te vullen. Deze richt zich specifiek op consumenten tussen 20 en 60 jaar en het afleggen neemt circa 8 minuten in beslag. Indien u nog bijkomende vragen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen (nancy.guéritte@vub.be).
Er zijn 24 vragen in deze enquête.
  Een opmerking over uw privacy
Deze enquête is anoniem.
De bewaarde gegevens bevatten geen identiteitsgegevens tenzij u deze bij een vraag hebt ingevuld. Indien u via een toegangscode deelneemt kunnen wij u verzekeren dat deze niet wordt bewaard in combinatie met uw respons maar wel is opgeslagen in een aparte tabel. De tabel met toegangscodes wordt gebruikt om na te kijken of een enquête reeds voor de betreffende toegangscode is ingevuld. Er is geen enkele manier om de codes te koppelen aan uw respons.
 

Deze enquête werd gemaakt met LimeSurvey 2.00 dat ter beschikking gesteld wordt
van onderzoekers en studenten van de Vrije Universiteit Brussel.