dinsdag, 28 mei, 2024 - 17:00 tot 19:00
VUB Main Campus Etterbeek
Pleinlaan 2
1050 Elsene
Gebouw D, zaal D2.01 (promotiezaal)

Kom naar de uitreiking van de VUB University Development Cooperation (UDC) Career Award 2024, waar we twee winnaars zullen huldigen voor hun opmerkelijke prestaties in universitaire ontwikkelingssamenwerking: Professor Geert Angenon en Professor Ann Nowé. Het evenement vindt plaats op dinsdag 28 mei om 17:00 uur.

De prijs wordt uitgereikt aan een VUB-personeelslid met een bewezen staat van dienst in universitaire ontwikkelingssamenwerking, een uitgebreid netwerk met partners in het Globale Zuiden, en een openheid naar de VUB-gemeenschap toe.

De UDC Career Award werd in het leven geroepen door het team Universitaire Ontwikkelingssamenwerking van VUB International Relations office, om VUB-personeelsleden erkenning te geven voor hun bijdrage aan universitaire ontwikkelingssamenwerking. De prijs maakt deel uit van het VUB Global Minds-programma, dat tot doel heeft de samenwerking met partners in het Zuiden te versterken. Genomineerden moeten een actief personeelslid van de VUB zijn met een bewezen staat van dienst in universitaire ontwikkelingssamenwerking en moeten een uitgebreid netwerk hebben met partners in het Zuiden.

Het evenement vindt plaats op dinsdag 28 mei om 17:00 uur. We vragen de deelnemers om 16:45 uur in de zaal te zijn, zodat we stipt om 17:00 uur kunnen beginnen. De ceremonie wordt gevolgd door een receptie. Het evenement is in het Engels. Voor degenen die het evenement niet persoonlijk kunnen bijwonen, zullen we een 'livestreaming' voorzien, dus geef deze optie aan bij het registreren van het evenement.

Locatie: VUB hoofdcampus, Gebouw D, zaal D2.01 (promotiezaal), 17:00
Registreer via deze link (zodat we het aantal kunnen inschatten).

De UDC Career Award wordt georganiseerd als onderdeel van de Internationale Dagen 2024 van de VUB, waar we het werk van de VUB International Relations office in de kijker zetten. De Internationale Dagen 2024 zijn bedoeld voor VUB-medewerkers en PhD's, en vinden plaats op 27-28-29 mei. Een volledig overzicht van het evenementenprogramma is beschikbaar via deze link (gebruik je VUB e-mailadres voor toegang).